zaterdag 7 november 2015

kerst album Graphic45 Christmas Carol


zo, de sint is het land nog niet in maar ik heb de laatste twee weken in de kerst sferen gezeten met het maken van dit kerst album voor onze artiestenreis die we gaan maken a.s. december  met van der Valkreizen , we gaan 3 dagen naar Moers in Duitsland en bezoeken in verschillende plaatsen kerst markten en hebben feest avonden met de zangers

ik heb dit album gemaakt met de papierlijn van Graphic45 , "Christmas Carol"
het album is 24,5 x 22.5 cm geworden en telt 7 bladzijden met allemaal mapjes en flapjes, ik heb geprobeerd het te filmen maar dan werd het bestand te groot dus vandaar heeeeeel veel fotos's van flapjes en mapjes open en dicht, is in het echt vele malen mooier al zeg ik het zelf

het was geweldig leuk om te doen , er zitten wat blanco vellen  en tags in , op sommige gaan foto's van artiesten  en foto's waar ik samen met hen op sta en wil ze er dan iets bij laten schrijven als leuke herinnering

veel kijk plezier 

lieve groetjes Marijke


































Geen opmerkingen: