vrijdag 8 augustus 2014

photo album


buiten komt het ook vandaag met bakken naar beneden, net als gisteren, en ik vind het me toch heerlijk , het water kletterde tegen de ramen en het onweerde fiks  ( dat was gisteren dus) en heb heerlijk mijn album af zitten te maken waar ik mee begonnen was
ik wil een voorraad met albums af hebben  zodat ik eens ergens naar een soort braderie kan gaan en eens kijken hoe dat loopt , en ook om eventuele workshops eens te bedenken voor  hier thuis voor max 5 personen per keer
op de flappen heb ik niets aan opsmuk gedaan ( nog) omdat ik de foto's er niet in wil hebben nog wil de albums leeg laten voor eventuele liefhebbers
ben benieuwd wat jullie er van vinden

outside the rain falls  with all the water of the oceans,  and it thunders and I looooove that , so in the meen time I finished my album that I had started a few days ago
I want to have a lot of albums  finished so I can sell them on fairs etc. and also am thinking about doing some workshops at home with max 5 people at the time
on the flaps I haven't done much flowers and things etc because there are no pics in it yet 
I am curious what you think of it










1 opmerking:

Scrappiness zei


wat een prachtig album Marijke! Leuk idee om een voorraadje te maken voor braderies e.d. Het lijkt mij dat zoiets moois wel een nieuw huisje moet kunnen vinden!