maandag 12 mei 2014

elk kind, each child


mijn eerste  layout waarin ik meerdere technieken heb gebruikt  met meerdere materialen
het was toch slecht weer dus ik ben gaan experimenteren ermee na heel veel filmpjes gekeken te hebben op youtube
dit is onze oudste kleindochter Robine van 10 jaar die haar zusje Elise van 4 maanden in de draagzak draagt, echt een mini moedertje is ze
ben benieuwd wat jullie er van vinden dus laat gerust een berichtje achter voor me


my first layout on wich I used several techniques and materials
it was a very rainy cold day yesterday ( and still is) so it was great for me to experiment with  all the materials after watching hundreds of youtube tutorials
this is our oldest grand daughter Robine holding her baby sister age 4 months in a baby bag for over the shoulders, she is really like a mini mom to her, so cute , even cleans dipers if she needs to
the text says 
each child, a wonder, so special , a new story
hope you like it so feel free to leave a message for me
Marijke





1 opmerking:

Liefs Ineke zei

Hallo Marijke, wat vond ik het leuk vandaag je te ontmoeten. Wat een schitterende dingen maak jij. Geweldig mooi en heerlijk om te kijken naar je mooie creaties en layouts.

Ik wens je een heel fijn weekend en veel liefs toe.

Groetjes Ineke