dinsdag 25 februari 2014

nail art


voor mijn nagel-styliste heb ik deze layout gemaakt
moet wel eerlijk bekennen dit zijn niet mijn nagels maar een "geleende " foto van internet, excuus voor diegene die deze foto herkent
mijn styliste is een vietnamese dame die graag wat meer klandizie wil, ze zit een beetje op een ongelukkige plek in het centrum  dus ik ben best bereid wat meer reclame voor haar te maken
ze heeft een website vertelde ze en facebook maar om de een of andere reden werken die niet goed denk de taal barrière dus ik ga haar daar ook bij helpen, ze is zo lief, wel beetje chaotsich maar wat ze doet doet ze goed hahahaha
ze heeft hem zelf nog niet gezien maar kon hem makkelijk plaatsen omdat ze mijn blog niet kent nog 
ik was pas 6 keer geweest bij haar en toen ze mijn kleindochter zag die net geboren was , op het filmpje zei ze ooooooh wat lief ik ga wat kopen voor haar ja?  ik dacht ach dat zal wel maar ja ja de volgende keer dat ik weer bij haar was had ze een schattig baby pakje gekocht voor Elise , zo attent van haar
ben benieuwd wat jullie hier van vinden

fijne dag en groetjes Marijke

Geen opmerkingen: