dinsdag 7 januari 2014

twee layouts voor anderen

belofte maakt schuld, paar weken geleden had ik iemand layouts beloofd van zijn kinderen, als bedankje dat ik auteur was bij het bedrijf waar hij werkt, ik ben daar gestopt maar heb het gewaardeerd dat ze me opdrachten gaven, zou zo weer terug kunnen maar ik vind layouts en met foto's werken op scrap creaties toch leuker om te maken dan kaartjes
dit zijn de twee kinderen van hem en heb bewust beide foto's zwart wit gehouden zodat ze beter uit komen op het werk, ook wat details foto's er bij gedaan








ben benieuwd wat jullie er van vinden dus laat je even berichtje achter voor me?
groetjes Marijke

2 opmerkingen:

Jolanda zei

Super leuk gedaan. Ik wil zoiets ook gaan doen voor onze kleindochter maar weet nog niet hoe. Dit geeft in ieder geval weer stof tot ideen.

Groetjes Jolanda

akkina van steen zei

mooie lay-outs Marijk en vooral die van Emma