zaterdag 2 maart 2013

hoi lieve volgers

nee ik ben niet weg hoor
hier heeft de griep mega in geslagen en die gaf voor  mij nog even extra staartje
heb daardoor een nacht in ziekenhuis gelegen en ben  3 grote onderzoeken rijker :0( inmiddels maar langzaam aan krabbelen we weer op hoor, al zijn er bij mij nog wat rest dingen na gebleven helaas
we hebben zonnebank te leen gehad van zoon en schoondochter terwijl hun naar disney gingen en dat heeft ons zo goed gedaan, denken er zelfs over om er zelf ook maar een aan te gaan schaffen dit jaar ( even sparen)
heb wel een besluit genomen om met het hobbyjournaal te stoppen, zowel het DT als de krant zelf, waar ik gemengde reacties gehad heb maar ik moet even die stap nemen om weer op de  goede weg te gaan met mijn gezondheid, te veel stress wil ik niet meer, ik wil even gewoon mijn eigen gang gaan in mijn eigen tempo,
er ligt een half afgemaakte LO op de werktafel ( al 3 weken) dus die ga ik nu als eerste eens afmaken dus hou mijn blog in de gaten hoor , ik kom echt terug
groetjes Marijke

3 opmerkingen:

Richtsje zei

Och Marijke toch, ik had je al gemist maar ja, je weet niet altijd of er wat aan de hand is of dat je gewoon druk bent! Een hele vervelende nasleep van de griep als ik dat zo lees, wat vervelend voor je! En jammer dat je niet alles op dit moment kunt doen wat je het liefst doet maar veel belangrijker is je eigen weg te kiezen...Er is maar één die belangrijk is Marijke en dat ben jezelf!! Pas goed op jezelf en doe rustig aan in je eigen tempo! Beterschap en sterkte!!

Groetjes Richtje

Saskia van den Berk zei

Beterschap en sterkte!! eerst aan jezelf denken!! grt. Sas

marion zei

heel veel beterschap meis, ik hoop dat je snel je weer beter voelt, dikke knuf, Marion