vrijdag 8 maart 2013

als je haar maar goed zit





wederom een LO van Damian , toen ik deze foto's zag dacht ik dat zijn goede om te scrappen dus die heb ik even "geleend " vanaf FB via mijn schoondochter die dat echt helemaal niet erg vindt gelukkig ;0)
en zo heb ik nog veel meer foto's, ook van zijn zus dus ik ga nog wel even door hoor heb de smaak weer te  pakken.
nu ik de stress weg heb van de deadline van het mijn voorgaande opdrachten kan ik veel meer op mijn gemak freubelen en dingen gebruiken die ik zélf leuk vind om te maken en te gebruiken
heb gewoon uit de resten bak papier gezocht en papier van Pion  gebruikt.
de schaar is van de naai -mode serie van X-Cut ( scene serie) de poezen weet ik zo snel het merk niet van lagen los in den mapje, heb met stomme hoofd het zakje weg gegooid
heb wat spetter techniek gebruikt aan de zijkant, met een kwastje en wat tikken er tegen, aan moet dat toch eens vaker gebruiken met andere kleuren ook.
de martha stewart double arches deep pons ook weer eens van de plank gepakt, een scrapper heeft veel dus af en toe moet je weer eensiets gebruiken.
de volgende foto's liggen al weer klaar dus blijf me volgen er komt meer aan hoor
ben benieuwd wat jullie er van vinden , groetjes Marijke

5 opmerkingen:

Mieke zei

Hij is super MArijke. Ik zag dat ik niet eens volger was......dus gelijk op de knop gedrukt!!!

Liefs mieke

jannekevanveen zei

mooie layouts maak je ben gelijk volger geworden gr janneke

Richtsje zei

Nou ik moet zeggen dat je er weer een hele leuke stoere layout van hebt gemaakt Marjke! Leuk dat je zo even deze stoere foto's van Damian kon "lenen" Leuk papier en een mooi opgebouwde LO, met leuke details!

Groetjes Richtje

marika zei

superleuk lootje!
foto's zijn ook erg leuk

groetjes,Marika

marion zei

owww wat leuk zeg ! prachtig ook met die katjes erbij, maken het helemaal af. Heel fijn weekend, knuf, Marion