dinsdag 24 januari 2012

mijn groot ouders

 dit zijn mijn grootouders van moeders kant
ik heb ze helaas niet gekend , ja opa, vaag, ik was toen rond een jaar of 6 toen hij overleed ( zie nog mijn moeder aan telefoon staan toen ze dat bericht kreeg , dat staat op netvlies gegrift ook al was ik pas 6) en had niet eens het besef wat een opa was, oma stierf toen mama 9 maanden oud was dus die heeft zelfs haar eigen moeder niet gekend en belande in een weeshuis , heel triest verhaal
mama was lievelingetje van opa ( hoorde ik allemaal later)
de layout heb ik denk ik een jaar of 2 geleden al gemaakt ik heb voor deze layout allemaal "oude" materialen gebruikt en vellem papier op donkerbruine achtergrond
de naam teksten heb ik geprint op lint , eerst op papier geprint en toen daarna lint er over heen geplakt en nogmaals door de printer, werkt perfect
ben benieuwd wat jullie er van vinden
groetjes marijke

1 opmerking:

marion zei

Ik vind het een bjoetie van een lo,prachtig vintage papier gebruikt wat perfect bij de foto past. Liefs, Marion